Ljus i sjuktstugan

Idag är jag mycket mycket trött på att vara sjuk. Och på att resterande familj också är det. En vecka fick vi vara friska innan det slog till igen och det känns ju alltid som en evighet när man är mitt i det. Förhoppningsvis börjar det ge sig.
 
En dag fick jag iaf nog och var tvungen att göra något. Detta. Ett par överblivna muffinsformar som blev kåpor på den gamla ljusslingan efter jul. Jag såg nämligen en liknande idé på Pinterest. Man skär bara till ett litet kryss på baksidan av formen stort nog att trä på över lampan. Klart! Den blev perfekt att hänga i Lemonies koja.
 
Formarna är från butiken Papper och den nya kudden kommer från Svanströms (via Fullerö).
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback