Underbara uppoffring...

En sak ska man veta innan man skaffar barn och det är man får vara beredd att uppoffra allt för deras/dennes skull. Att ens egna behov ofta hamnar långt långt efter. Egen tid?!?? Njaaaa, det är nog inget man kan räkna med i första hand. Man får vara glad om man kan gå på toa i fred!

Hörs min något bittra stämma i detta? Det kan vara för att just fick dra hem från tjejträffen nere på stan, lika snabbt som jag kom. Chanel var inte nöjd på långa vägar och då är det bara att hålla gråten tillbaka och gå mot bilen. Gud vare mig nådig...

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh kära vän! Vet precis. ❤ kram till dig!!

2013-09-04 @ 21:35:31
Postat av: Smäm

Vem går på toa i fred undrar jag! ;)

Postat av: bex

du är gryyym!!!

2013-09-07 @ 21:05:38
URL: http://bostromsla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback