Sova vs egentid

När barnen (äntligen) har somnat är jag så slut att även jag borde gå till sängs men när ska man då hinna andas ut? Alltså att få finnas till i nuet utan att ha två små klättrandes och hängandes på en. Det är faktiskt ingen stor överdrift det där senaste. Dom är omkring sin kära moder nästan dygnet runt. Och jag älskar dom väldigt. Jag älskar att kramas med Lemonie och när hon hoppar på mig. Och jag älskar Chanels varma huvud och ljuva bebisdoft...

Det är bara det att man myste fylla på med något då och då. Gärna med något stilla. Och bara få byta miljö lite. Att bara få tänka på en själv en stund. För det är efter det man börjar sakna dom igen...

Så, nu när jag har fått skriva av mig och snart fått läsa Bibeln i tystnad bör jag nog gå sova. (!)

 


Kommentarer
Postat av: bex

du är en grym mamma=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback