Life now

Nu var det länge sen. Det är mycket som händer antar jag. Vi hade kalas för mina systrars resp. Fredrikar (?). Igår firades även en annan sak, att jag och Jeremia varit gifta i två magnifika  år. Vi fick barnvakt så vi kunde gå ut och äta, på Biztron såklart! Och vem satt bakom oss om inte Niklas Zennström! När jag kom hem stod en bil på parkeringen. TILL MIG! Underbara man!
 
 
Några bilder från fredagsbesöket.
 
 
 
 
För övrigt har Lemonie börjat prata lite, det gäller bara att uttyda det och Chanel har fått uppgradera sig från babysitter till barnstol. Men mest blir det hoppgungar... Tiden bara springer iväg alltså, eller kutar snarare!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vackra flicknamn ni valt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback