Dagens tips

Har just beställt denna vackra ljusstake i koppar från borett.se och jag betalade endast 199:- för den. Jag är lite fånigt nöjd över att jag fann den för detta tycker jag var prisvärt...
 
För övrigt sitter jag och väntar på att min man ska komma hem från jobbet. Jag tycker alltid de sista timmarna av dagen är lite extra tuffa. Barnen är trötta och som om inte mamman vore trött!!! Men tack och lov är det hemmakväll som gäller idag. Kanske den första sen vi flyttade in. Annars har det varit något varje kväll, stort eller litet. Eller ja, det var ju bara det att mjölken var slut nu i och för sig...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: rebecca

ohhh de tycker du ska vara, nöjd. Jag måste nog beställa en jag oxå. velat ha en som ligger på en tusenlapp..=)

Postat av: Natalie

Såå fin!!bra köp!

2013-10-09 @ 10:57:35
Postat av: Anonym

Häftig!

2013-10-14 @ 16:45:47
URL: http://johannastragefors.blogg.se
Postat av: Anonym

Häftig!

2013-10-14 @ 16:45:50
URL: http://johannastragefors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback