Kvalletid med Limpan

Jaha, 3 dagar kvar och ännu ingen bebis. Om natten ligger jag med hemskt mycket värkar och sammandragningar men det tar tydligen slut sen. Nåväl, jag har i alla fall hunnit få hem två stycken nya gratisboxar till babyn. Jag tycker det löjligt roligt med sådana där små prover och grejer. Och gratis är... gott!
 
Sen vill jag tillägga ännu en positiv sak med att bebis inte kommit, och det är att jag kunnat ge Lemonie så mycket tid och uppmärksamhet. Jag hoppas hon är glad och tycker jag är tillräcklig! Idag har vi till exempel badat och solat på altanen, fikat i gräset, tvingat hem mormor på muffins, "slurpat" ur hennes små kaffekoppar typ så där 100ggr och också plockat in dessa vackra syrener.
 
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Tänk att du satt och skrev det här och bara timmar senare kommer ert lilla mirakel, så häftigt..

2013-05-31 @ 15:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback