Den gångna helgen

 
Fredagar börjar betyda utflykt med mor och far för mig. Pappa som vanligtvis jobbar i Norge under veckan kommer hem till fredag och min mamma är alltid ledig fredagar. Så då brukar jag och Lemonie passa på att åka ut med dom och hitta på något mys. Denna gång blev det en tur till Edenhofs golfbana. Sen mötte Debora upp oss vid Fullerö Handel så blev det lite fika IGEN.
 
 
Heh, okej jag erkänner, inte baaara frid och fröjd under dessa utflykter. Pust!
 
 
 
 

Min duktiga man jobbade nästan hela helgen, med ett extrajobb/sidoprojekt vi tagit oss an. Så hemskt tråkigt. Men sent på lördag eftermiddag fick vi i alla fall umgås med honom en liten stund :). Han tog ut Lemonie på altanen så hon fick bada lite. Mycket uppskattat!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback