Baby delivery

Nu är hon här! Vår andra dotter. Hon anlände 31 maj klockan 06:26 och vägde 3800gram och mättes till 49cm lång. Det enda väsentliga att säga om förlossningen är att det gick snabbt (4,5h) men att det gjorde lika ont för det! Men tillbaka till det ljuvliga i stället.
 
Bebisen, som ännu inte fått något namn av sina veliga föräldrar (eller egenligen veliga mamma), ligger just nu och sover gott i vaggan och Lemonie är hos mormor sin. Jeremia har tråkigt nog gått för att jobba en liten stund, med ett projekt som äntligen är klart imorgon men att bara vara hemma i detta lugn känns ändå ganska fridfullt. Lilltjejen sover mest och skriker nästan aldrig och Lemonie roas av någon med lite mer ork än jag. Jag saknar henne dock. Väldigt mycket! Kärleken till första barnet/barnen växer ytterligare, om det nu är möjligt, när man får ännu ett.
 
Jag tror jag måste gå och lukta på henne snart igen. Det är helt magiskt!
 

Kommentarer
Postat av: Em

Helt ljuvlig!

Postat av: Petra

Ååå drömde om er i natt.. haha. Längtar tills vi ses!

2013-06-03 @ 10:14:07
Postat av: Beatrice

Å vad underbar hon är!! Längtar tills vi ses!!:)

2013-06-03 @ 23:00:08
Postat av: Johanna

Stort grattis till hela familjen!! Världens finaste lilla bebis också!

2013-06-08 @ 11:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback