dagarna som går

Nu väntar jag på att Jeremia ska jobba veckan ut och sen få semester. Dagarna känns givetvis extra långa nu men en fin helg har jag verkligen haft. Och jag försöker hålla ihop sista tiden här och göra dagarna tillfredsställande för oss alla tre. Inte alltid helt lätt :).
 
 
Fredag. Parmiddag med totalt 6 par i huset. Mycket bra kväll!
 
Lördag. Brunch på Radisson Blu med många vackra damer från årskullen 1989. Mumma!
 
Söndag. Sol och bad tillsammans med Sam och Natti+barn. Ljuvligt!
 
Måndag. Vi åker till Storvreta badet med Frida och Natti+barn. Barnen får leka av sig och mammorna försöker sola.
 
Tisdag. En vanlig dag som avslutades med en liten kvällspromenad på gården. Jag älskar dig Lemonie!
 
Idag. Ännu en vanlig dag. Vi äter lite smultron. Helt enkelt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback