My kidz

28e dec var jag och Jeremia på ultraljud och det var lika magiskt som förra gången. Ja, barn är det största i livet. Här har jag liksom gått runt i flera veckor med en mage som knappt syns och dessutom inte upplevt särskilt mycket känningar av graviditeten men (!), så plötsligt får man se ett liv på den där skärmen. Det är precis när man kommit till den punkten att man misstänker en fejkgraviditet som man chockas av denna otroligt perfekta och detaljerade människan. Allt syns så tydligt där! Fingrar, läppar, ryggrad med kota för kota, revbenen, hjärtat, njurar osv. Och för bara några veckor sen var det bara en prick... Det är ett mirakel. Barn är ett mirakel! Så ser jag på det iaf, Lemonie och norpan är mina bästa mirakel i livet!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback