What's up!?

Igår var min moder och broder på besök. Bara att någon kikar in en liten stund gör så mycket. Det känns att man har gjort något. Ibland kan till och med endast tanken på att åka ut en sväng förändra humöret. Det är väl nutidens rastlöshet som gör sig hemmastadd. Förr i tiden var man minsann inte lika orolig i sinnet över att bara vara hemma. Nåväl...
 
Idag ska jag korrekturläsa en text som min man ska använda på deras hemsida. Detta får mig att känna mig viktig och behövd. We all need it! Sen ska jag skicka några "viktiga" mail. Wow! Det är inte varje dag man gör det... För övrigt blir det att ta hand om min sjuka dotter och samla på mig fler härliga bilder till min lilla bildbank.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback