Hum

Huh, idag är jag lite oinspirerad. Inte totalt deppig men bara vilsen och något tom sådär. Lemonie är fortfarande sjuk och gråter mest under sin vakna tid. Hum...
 
Jag känner mig så ohärligt vinterblek och otränat sliten
 
Mitt hem är så hemskt ostädat och oinbjudande. Jag vill riva ut allt och börja om.
 
Jag är oinspirerad och alldeles tom på kreativitet. Ingenting vill skapas av mig just nu.
 
Detta oönskade väder ska vi inte ens tala om. Sluta upp nu!!
Men imorgon känns nog allt bättre.
 
All via pinterest
 
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Det är konstigt det där.. hur vissa dagar eller till och med timmar bara är så jobbiga. Men så hittar man hoppet där någonstans! Det finns ju alltid där fastän man inte alltid ser det. :-)

2013-02-12 @ 12:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback