Bröllopstankar...

Jag sitter och funderar på bröllopstackkort, på hur de ska se ut. Har precis fått två redigerade foton som ska användas till det men resten är ganska oklart. Och inte hjälper det att jag lider av någon slags hemsk beslutsångest. Det var faktiskt rent utav trist och jobbigt vissa stunder under bröllopsplanerandet. Vad ska man välja halloj?! Tänk om jag ångrar mig? Nej, jag har bestämt nu att det inte är någon idé att gräma sig över sina val. Det blev bra tillslut.
 
Något jag utan tvekan är nöjd med är att jag har packat ihop allt så snyggt och gjort en ordningsriktig flyttbox så här i efterhand. Det känns så fräscht och bra i mig. Vad är bättre än ordning?
 
Några tryckta förslag
 
En av många smålådor
 
Någon annan gång ska jag nog skriva av mig om historian bakom vårt bröllop som egentligen bestod av välsignelseakt och fest eftersom vi vigde oss i stadshuset månader innan det. Det är en bra historia...
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

det låter som en intressant historia! :) skriv!

2013-02-06 @ 18:29:26
Postat av: Martina

Jaa det skulle vara jättespännande och läsa om! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback