I hold the key myself


I natt har jag sovit uselt och var till och med tvungen att gästa Maria mitt i natten
för att hämta nässpray. Så nu sitter jag här med feber och tycker synd om mig själv.
Jag sneglar på min tjocka läxbok och tycker ännu mer synd om mig själv.
Den där boken tar bara aldrig slut och jag har inget annat val än att leva med den
de 3 kommande veckorna.

Men så slår mig tanken nu, att det inte hjälps att klaga.
Jag kan lika gärna bestämma mig för att vara glad och för att se de positiva tingen
som omger mig. Det är ju faktiskt sol idag.
Och Debbie är faktiskt här för att hålla mig sällskap.


via deviantart.com

Kommentarer
Postat av: m:et!

fint beslut becky!

2011-03-02 @ 17:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback