Fusklapp eller hur var det?

Alltså man fick ha med sig en så kallad fusklapp till tentan imorrn. Den fick inte vara större än A5-format så nu har jag skrivit så smått jag kan. Rena rama hieroglyferna alltså! Men vad gör man inte för att slippa lära sig utantill?

Jag har en liten bit kvar längst ned och nu har jag ångest för vad jag ska skriva till. Det handlar ju ändå om 700sidor litteratur. Nåväl, detta är i alla fall min käraste ägodel nu. Jag skulle hellre ge bort min garderob än denna!!


Kommentarer
Postat av: Noomi

Det här gillar jag.



(ska vi inte ta och slå våra kloka huvud ihop och ses en sväng eller två när du tentat färdigt)

Postat av: ellen

Vad pluggar du för ngt? :)

2011-03-25 @ 15:54:06
Postat av: V

Jag gillar!!

2011-03-27 @ 17:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback