Sömnproblem i högsta grad

Sova är ju skönt och själv kan jag nästan somna när som helst, var som helst och hur som helst. Idag när jag kom hem från skolan var jag hemskt trött och tänkte sova middag på min säng. När jag vaknade inträffade det som alltid händer när jag sovit middag. Jag vet inte om det gått en minut eller en vecka, jag vet inte om det är dag eller natt. Sen upptäcker jag hur illa jag mår och att jag är ännu mer trött jag är än innan jag somnade. Jag förstår inte!

Nu tassar man omkring i sitt hem som en zoombie utan att egentligen veta vad man håller på med, man bara går liksom. Sen sätter man sig ner, med sitt rufsiga hår och rosiga kinder, och bara tittar! Man drar några djupa andetag och tänker att det nog blir bättre snart... Jag förstår inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback