The circle of life

Ibland är det svårt att se det hela ur ett större perspektiv.
Ibland känns det bara som att man gör exakt samma sak varje dag.
Ibland är det svårt att känna mening med sakerna man gör.
Ibland är det omöjligt att se andra sidan på ett gigantiskt berg.
Ibland känns varje steg uppför berget som ett evighetskliv.

Må Gud komma och giva mig lite styrka och frid ibland.
Må Gud komma och öppna mitt hjärtas ögon, så jag kan se.
Må Gud komma med insikt till mig om att inte allt bara handlar om Mig.
Må Gud komma och giva mig ett förkrossat hjärta för andra..

Gud genom mig till dig!











Kommentarer
Postat av: Maria, du vet...

Det där tror jag på! JAg tror på det... Du kommer nog se svar snart! Kram mig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback