En dröm ger åt tanken vingar

Jag kommer aldrig sluta fundera över drömmar, varför dem finns och hur hjärnan är kapabel till att blanda upp en så ibland absurd fantasi. Har drömmar någon mystisk sanning i sig? Är drömmar endast ett nödvändigt skeende för hjärnan att lagra? Är drömmar Bara tankar, minnen och känslor vi redan upplevt? Varför kan man bara minnas drömmar om man vaknar upp ur dem? Någon som har svar???

Inatt drömde jag för övrigt om en fotograf. Det känns ganska konstigt nu när jag tänker på det. Jag känner knappt till mannen och ändå passerade hans namn och foton för mina ögon när jag sov.
Han är välkänd och stor så här kommer några bilder (ännu en gång på bloggen) från denne man som dog 84år gammal 2004 i L.A.








Kommentarer
Postat av: Carro

Gillar din blogg beckis :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback