I'm captured

Jag har funnit en fängslande sysselsättning; att fylla mina bildmappar här på datorn. Både arkitektur, konst, mode, fotokonst  och allmänt finurliga kreationer är för mig intressant. Jag har så många bokmärken här på Mozilla att jag inte får plats längre. Det är ett oändligt hav jag letar i och när jag väl börjat söka efter något glider jag längre och längre ned i strömvirveln. Jag blir yr. Jag hittar för mycket. Jag kan inte sluta förundras. Mina mappar blir större och större.

Och så förstår man inte varför inte alla andra också är helt fångade i detta. Varför gillar inte alla detta lika mycket som jag? Se här va fint och kreativt...

Design by Andrea Petrachi



Bathroom Inspiration by Laufen


Art by Paco Pommet


Creation by Hans Hemmet


Fashion by Trussardi (majs snygga skor!!!)

Kommentarer
Postat av: J

Good lord. Mitt estetiska sinne törstar och du gav de liv igen! ;) hih.

Gillar skorna skarpt. Hade jag sett en idag på stan med dessa härligheter hade jag utan tvekan frågat om jag fick ta med honom hem!

haha..

Postat av: debra

kan inte annat än hålla med.

2010-03-09 @ 10:19:01
URL: http://debora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback