I welcome peace and quiet

Idag har varit en för lång dag.
Jag har haft mycket att göra och mitt huvud har gjort ont.
Jag har bl.a. hunnit med skola, jobb, fotosessionx2, va hemma en halv timme och möte.
En del dagar verkar det enda man kan tänka på vara: åh, jag längtar till den här dagen är över och jag ligger hemma i min säng. Men det har varit sol i alla fall och det kan man även räkna på precis som Krister Renard lärde mig:

"Red sky in the night
is the sailors delight.
Red sky in the morning
is the sailors warning"


Två stycken foton av sisådär 400. Fotograf: Krassimir Kolev

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gullifjun:) hehehe...tacktack sötnos ... du e så vacker<3 klart vi måste ses, det är väldigt mycket nu me familjen så det kommer att dröja ett tag men snart så skall jag bli social igen:)

Kraaaamar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback