On my mind tonite

Skywalker är ett jättecoolt efternamn om man tänker på vad det verkligen betyder.

Shutter Island är en verkligt bra film och det mest fascinerande är att det blir likt en helt ny film andra gången man ser den. Jag gillar den så mycket och jag skulle kunna skriva en lång, lång text om den.

Det finns inget härligare än att se en människa vara, på riktigt, lycklig över sin frälsning.

Lyssnaängen är ett ganska äckligt badställe. Åk inte dit.

The Holiday har ett jättefint soundtrack.

Jag har lyssnat igenom många sångtexter idag och känner mig lite sorgsen över att De lyckas beskriva livssanningar så bra och inte jag. De finner orden för vad jag ibland känner men jag hade helst velat komma upp med dem vackert ihopsatta meningarna själv.

Photo by Jeansman at Lomography with Holga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback