Nakna barn på stranden är otrevligt!

Idag var jag och badade. Igen. Fast denna gång i Länna. Simon och bröderna var ett fint badsällskap. Jag måste dock erkänna att jag tycker det är ganska obehagligt och motbjudande med alla dessa ungar som springer omkring nakna. Ja, där ligger man och njuter av solen som gassar och sen helt plötsligt när man slår upp ögonen så attackeras man av hemska syner. Syner av nakna bäbisar som antingen sitter och ohämmat geggar in sig i lera eller fritt rusar omkring vid, inte bara deras egna familjeläger, utan vid andras också.  Kan det verkligen vara så svårt att bara klä på ett litet höftskynke?


(Öh, helt motsägelsefull tjej som har en nakenbild på sin egen header?? Vi var dock HELT ensamma på stranden där och jag är ändå arg på min mamma som lät mig... Hah)

Kommentarer
Postat av: camilla

ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja

ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja

ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja

ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja

ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja

ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja

ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja

ja det får dåmm väl att vara naken fisa i badstranden

mtt barn är naken fis jät hon

det har hon varitt sänn

liten bäbis tills nu

och hon är det fort farande det åxå

naken fis där bad stranden åxå

2010-11-07 @ 18:30:41
Postat av: camilla

ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja

ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja

ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja

ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja

ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja

ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja

ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja

ja det får dåmm väl att vara naken fisa i badstranden

mtt barn är naken fis jät hon

det har hon varitt sänn

liten bäbis tills nu

och hon är det fort farande det åxå

naken fis där bad stranden åxå

2010-11-07 @ 18:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback