...

Jag tänkte en dag jag skulle ta mig igenom lite disney filmer. Nu har jag sett Askungen, Robin Hood, Den lilla sjöjungfrun, Törnrosa, Alice i underlandet och jag skall snart playa för Aladdin. Jag undrar vilka fler disney filmer som är värda att se. Lejonkungen kanske. Den är gripande. Prinsen av Egypten är också bra. Mulan sägs vara fin den å.

På tal om filmer så visade Mike en hemsida för mig och sofia. Hela fredagskvällen satt vi tre och filurade på vilka filmer bilderna kunde komma ifrån. Micke var helt klart bäst men det gjorde inget, jag och Sofia var till hälften upptagna med att få i oss smetig chocoladekladdcake.
http://whatthemovie.com/shot/random

För övrigt kan det ju nämnas att jag sovit hos Atoossa ett flertal dagar nu. Det var som i en film när jag vaknade upp från min middagslur och kände en atmosfär av nystädat, doften av nytvättat och såg en vacker Bambi ställa fram nybakade kakor med mjölk framför mig. Boothylicious!

Jag, mike o atoossa lekte snusare en dag.

Kommentarer
Postat av: Mike T

Hela fredag kvällen låter nästan lite tragiskt... skriv efter vi hade dansat till klockan 3 så gick vi hem till micke och spanade in sajten... på så sätt bibehåller jag mitt rykte som partyboy... grymt ful bild men jag bjuder på den! Puss

2010-01-25 @ 08:18:18
Postat av: debora

GUNNAR, VILL DU LEKA MED OSS?

2010-01-25 @ 17:12:34
Postat av: Rebecka

Men mike! Det var en mysig fredag ju. Okej, kanske inte fullt så galen som DIN Lördagskväll (wooow) men ändå. Jag gillade den iaf.. Tack för din kommentar, efter tre år för att vara precis. :D

Postat av: Rebecka

Debora,jag kommer få mardrömmar snart. Hah

2010-01-25 @ 22:20:06
URL: http://rebeckah.blogg.se/
Postat av: Maria du vet...

Vill också vara med... !!!! Ses snart! Kraaam

2010-01-26 @ 13:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback