En födelsedagspresent

--> -->

Jag tror kanske Jesus tänkte jag skulle få en fin födelsedagsnatt. 3januari är min födelsedag. Under natten som följer kan man (eftersom jorden passerar en kometbana runt detta datum) se ungefär 100stjärnfall/h vilket är minst ett/min. Det är ju bara alldeles... Yammie! Jag gillar Jesus, jag gillar stjärnor och nu gillar jag min födelsedag.

"Hit me like a ray of sun
Burnin through my darkest night
You're the only one that I want
Think I'm addictet to your light"

Kommentarer
Postat av: Mayen

Vad jag gillar Jesus! GRATTIS pa fodelsedagen :) Trakigt att inte kunna vara dar och fira dig men det tar vi igen nar vi kommer hem. Gillar dig Rebecka du ar en otroligt fin och inspererande flicka (kvinna kanske galler nu da du ar hela 21 ar) Onskar dig en underbar dag! Kram m

2010-01-03 @ 03:44:15
Postat av: debra

Back at yaa! ;)

Postat av: cattis

grattis! du är så snygg! kram

2010-01-04 @ 19:18:06
URL: http://cattis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback