Värme o Maya

Nu säger meteorologerna att varmare tider är på inång. I dagarna kommer det ett lågtryck in över skåne som för med sig plusgrader, detta drar sedan vidare norrut. Så hurra igång det nu Maria å alle andra som vistas i Skåne, ja njut av den ynkliga vårvärmen som börjar komma.
I Uppsala sägs det iaf bli 1plusgrad på fredagkväll. Jo, nog är det skillnad jämfört med gårdagens 27-!!!

För övrigt vill jag säga att det är härligt med vänner som Maya. Hon är en totally sweet friend som tar tag i saker. I egna händer. Ringer upp och verkligen Bestämmer en träff (med exakt datum och tid), för att förhindra risken att det inte blir av annars. Igår var hon hemma hos mig och Debora. Vi såg på a perfect murderer (inte Mord i Sinnet Maya hah).

Vilken dum fråga alltså. Såklart man längtar efter våren. Alla gör det! De där 17procenten fattade nog bara inte frågan eller så råkade de säkert klicka i fel svar.



Kommentarer
Postat av: Maya

Åh tack själv Becka för en fin afton. Jag gillar er Svens systrar.. o ja! Och visst är bilden fin, jag vill vara flickan på bilden men såklart så är jag ju inte det. Man får vara nöjd ändå :)

Postat av: robert

haha du e la rolig! ja älskar vintern o kylan!

2010-02-25 @ 13:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback