Happy face

Jag vägrar låta min blogg bli en klagovägg där jag skriver om alla påfrestande skolarbeten och allt annat som är hektiskt och kaosartat i mitt liv. Nej, vad som istället gläder mitt hjärta är tanken på meterskuren som är synlig ikväll i form av stjärnfall. Denna sägs vara den finaste och den där man kan se flest per timme, runt 120st.

Nu skall jag vara barnvakt. Igen. Det skall också bli roligt. Sen får man ju inte glömma att det snart är julov, om än ett kort sådant och dessutom kommer Tessan på lördag. Mer glada saker är gårdagen som spenderades hos Debbie med halva familjen och Maya på besök senare. Mjau!


Norrsken+Geminid by Bjørnar G. Hansen

Kommentarer
Postat av: Tess

Ljuvligt! Jag ska krama krama krama på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback