MinBloggUtvecklasKatastrofaltNogTillMinDagbok

Men idag hade jag den turen att utbyta härliga ord med fröken Selin under en "middag" på IKEA, där de för övrigt gått in i snålhetens portar och börjat ta betalt för sallad, bröd och SMÖR.
Mat och fika följde därefter igen hemma hos en "som gnuggade ögonen röda och pannan varm under de unga skolårens mornar" och en "som äger ett hemskt stökigt och rum med den stickiga 1200-kronors-filten". Men tvätten luktade gott och er utsikt är fortf. fin!
Sedan försökade jag vara lika bra som Tess och Vikk på ett dansgolv men kände mig mest som en patetisk bambi på is...

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Noomi

Alltså åh det vore något ju ! Kanske isåfall söndag kväll . ska kolla upp det , annars tävlar jag ju SM hela helgen från fredag. Men du....vi hörs ! har gärna av dig, så gör jag det också . Puss

Postat av: Sofia

jag måste säga att jag imponeras av din inställning, (ang det du skrev som svar) nu vet ju jag dock ingenting om ditt förhållande som tog slut, det kanske var helt på ditt initiativ, men att ändå kunna se ljus och hopp i tillvaron så snabbt inpå är imponerande och inspirerande!

2009-09-09 @ 07:58:47
URL: http://larouxx.devote.se
Postat av: Emelie

Du rockar ju på att skriva. Fortsätt så. Jag hade velat vara med, under den stickiga filten, och kommenterat det stökiga rummet. Nästa gång. Du och jag becks, stor idé mycket engagemang, är du på? Redo?

2009-09-09 @ 16:56:42
URL: http://makeaday.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback