Ups and Downs

Ena dagen - livet är glitter, glamour, spännande och glädjefylld.

Andra dagen - livet påminner en om den tunga ryggsäck man faktisk går och bär på, det brustna hjärta som finns i en och det höga berg man så länge blundat för. Så man vill helst bara inta platsen i farkosten, fara till andra sida och hoppas att världen är mindre elak mot en där. Eller så menar jag egentligen att man hoppas att man skall kunna leva ett sluta-tyck-synd-om-sig-själv-liv där på heltid.



Hur skall jag sluta glömma att glömma??


Kommentarer
Postat av: Noomi

Bebs-Babe, om du vill mysa någon kväll eller känner att du behöver mitt sällskap, är det bara slänga iväg ett sms. Än har vi dirtydancing kvar och om inte så finns det bra mycket annat vi kan hitta på. Fin dag på're. Puss

Postat av: Emelie

Hitta styrkan, du vet var den finns...

2009-09-21 @ 10:47:32
URL: http://makeaday.wordpress.com
Postat av: sofia

jag tror på din styrka, du har den.

2009-09-21 @ 12:49:54
URL: http://larouxx.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback