Saker

Idag gick jag och Debora upp tidigt för att åka ned till den billiga affären i byn och trängas med tanterna. Ja, nu när jag tänker efter var det verkligen hemskt trångt. Precis sådär hämningslöst att de trampade mig på tårna, själviskt ryckte åt sig tröjan som jag just sträckte mig efter och som stod med sina flåsande ansikten i nacken på mig när vi bildade kö. Jag lyckades dock komma över ett par tantskor som såg "rika" och välbehållna ut, en bok som Jamila och Irawan från Indien kanske har gjort och sen också bara en bandhals. Hoppas också det gick bra för May o Tess med försäljning av gamalt bråte. Vi övergav dem ju men ikväll kanske...






Kommentarer
Postat av: T

<3

2009-09-06 @ 17:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback