Lunch och suck...

Idag åt jag lunch med Tess, Mary, Vikk, Bruk, Sara och Emma. Sushi är definitivt inget för mig (den salta smaken av fisk och den slemmiga konsistensen av rå lax är äcklig) men dessa tjejer är något för mig. Hemska svensexahistorier, ett barns skri som ljöd över hela restaurangen, en spelberoende mamma och min ryggplask-trampolin-"Jesus!"-"Shit!"-historia. Man blir glad av att skratta, om ni inte hade tänkt på det förut, och mat också för den delen.

Nu blire svårt att besöka Alunda-by-loppisen dessa tider och synd är väl det, och ännu mer synd är det nu när jag även hittade ännu en Alunda Second Hand. Hann bara köpa en MotownLp med massa skivor i och ett hjärtberlockhalsband... suck. Undrar vem som skulle vilje vaa i min hjärta


Kommentarer
Postat av: mary v

jag vill va i hjärtat

2009-10-01 @ 12:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback