Söndagen

Söndagen alltså, vilken stökig, slitig och... sorlig dag. Det var tur att Tessan och Maya kom till mig på kvällen. De livade upp den dystra tillvaron och sov med mig första natten, vilket är bra då jag är hemskt mörkrädd på riktigt. Trots att strömmen saknades så att värmeljus blev vår ända skinande källa, trots att vi inte hittade varken tandkräm eller fler täcken och trots att pysslet mest blev prat så var det trevligt. Maya är en djup en. Jag trodde att Jag var djup men hon gav mig flera tankeställare.

Sådana mysiga kommentarer från ingenstans.
M: TJEJER!!   ...jag kommer aldrig att passa i stram knut.
T: ...och rödhåriga passar inte i lugg!!!


Kommentarer
Postat av: your T

Du livade upp min dag!

2009-09-30 @ 21:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback