...




"And I carry this.
It's heavyyy."





Kommentarer
Postat av: cattis

hej rebecka! härligt att hänga med dig!

Postat av: Mike T

"But I'm strong

strong enough to carry him

he ain't heavy, he's my brother

so on we go!"

2009-10-07 @ 13:15:29
Postat av: Maria

Borde jag förstå... Är det ett internt citat... eller är det ditt sinnestillstånd?

2009-10-07 @ 13:37:45
Postat av: Know Me

jag är alltid på, som vi brukar säga, eller hur ! Insåg just att min mobil jag förtillfället har ska tas ifrån mig, vilket gör min sits lika illa som din, förutom att man mobil inte har något värde.



Vi fixar det, vi fixar allt. Jag är alltid på.



Ses imorgon, hoppas jag

2009-10-08 @ 23:24:39
URL: http://noomif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback