lite lördag o söndag

Lördag - åka till mina fina second hand butiker i Alunda, lek, noomilyft och ett sista bad i sjön för i år.
Söndag - Deb, Noe och jag åt lång kvällsmat och uttryckte starka åsikter om både Den ena och Den andre, precis som tjejer är väldigt bra på. Sen lekte vi Land&Stad som vanligt (vi är helt, fullkomligt sålda på den leken, inte bra). Vi märkte snabbt att det var svårt att tänka i nya banor. Deb tog som vanligt: George Clooney, Noomi Roskilde och jag Halle Berry.
Sen kan man ju skratta åt att Debora skrev opiumbuske (växt på O) och jag skrev bl.a. Olga, Siv, Beatrix, Nancy och Pamela på tjejnamn... Jaja.


















Kommentarer
Postat av: Noomi

En riktigt fin kväll, men vardag har sin 'dagen efter'.



Hörs snart igen hoppas jag, kramar

Postat av: your little T

Such swwweet girls. Miss you and love you

2009-11-09 @ 19:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback