I wake up, it's a bad dream...

Drömmarna är den enda gången på dygnet och det enda stället på jorden där jag är fullkomligt oförmögen att bestämma vad mina tankar ska fyllas av. Stundvis gläds jag åt det. Man kan drömma så ljvuligt ibland, något vad ögat aldrig skådat, vad hjärnan aldrig kunnat åstadkomma i vaket tillstånd och det kan ge en en klar bild av vad som finns djupt ned någonstans i just mitt hjärta.

Samtidigt kan dessa drömmar driva mig till vansinne. Hur kan man sluta drömma om något man inte vill drömma? Hur kan man i ett omedvetet tillstånd få sin hjärnas bilder att komma till ett slut? Dessa bilder hjärnan skapar framkallar ju känslor som kan leva kvar i en flera dagar efter och vissa bilder minns man till och med för alltid, fast de inte ens var på riktigt!!

It keeps coming back to me.


Kommentarer
Postat av: Noe

Jag håller fullstädnigt med dig,

sick


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback