What a day

Jag sov hos Maria Vethe i natt, eller ja, sov och sov vet jag väl inte. Vi somnade fyra och vaknade tre timmar senare av hur grannen borrar så sjukt intensivt att jag övervägde att ta en titt under sängen. Stackars Maria, det här var femte dagen också. Det var bara ett sådant mysterium för oss. Vad skulle möjligen kunna åstadkomma ett sådant gräsligt, sjukt, högt och ihärdigt borrande ljud som får poslinet att vibrera och som pågår i flera timmar? Vem skulle sätta sig upp i sin säng klockan sju en morgon och plötsligt få en idé om att borra 400 hål i väggen? Det var väldigt nära en "argalappen" där asså: "Sluta borra innan jag slutar leva, eller innan du slutar leva kanske!!!!!!"

Sen åt vi kina/sushi och fick uppleva en tystgående strid om laxen, iaf från grannbordets sida. Tre tjejer var bara tvugna att sitta och stirra på och viska konstant om våra åtta tallrikar med mat. Vi får väl äta hur mycket vi vill och om Maria vill äta 40 laxbitar så får hon det. Det är det som är buffé. Det fanns ju mat kvar att hämta om de ville ha...


Kommentarer
Postat av: Noomi

ja, vem har sagt att girls äter lite. mat är sjukt gott när det vekrlgien är gott ju, Då finsn det inget stopp.

Postat av: maria

hahaaaa, sjukt roligt inlägg! 400 hål i väggen. haha. gaah, vilken morgon vi utsattes för. vilka upptåg det blev! du och jag som bestämt marscherade ut i pyjamasen för att läxa upp byggmännen. "sov" tills halv två. inte konstigt när man tortyretats sen 07:00.... du e mysig o go, och jag älskar dig såååå!:)

2009-11-14 @ 03:25:31
Postat av: JOHANNA

ÄT SÅ MYCKET NI VILL! ingen ska bry sej! Förresten är ni aaaasheta på bilden:) Så fina!

2009-11-15 @ 20:50:03
URL: http://www
Postat av: JOHANNA

ÄT SÅ MYCKET NI VILL! ingen ska bry sej! Förresten är ni aaaasheta på bilden:) Så fina!

2009-11-15 @ 20:50:13
URL: http://johannasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback