Sent om helg.



Några simpla bilder från helgen som var. I fredags var ju jag och Debbie hos Noomi i det ensamma huset och gjorde lite mat. Vi spelade en lek (behöver jag ens nämna namnet) där jag svarade Dvala när det var djur på bokstaven D och sen åt vi glass.
På lördagen åkte lilla familjen till ett fik nära oss och det var soligt ute. Eftermiddagen blev att åka till Stockholm med Sara B, Debra, Noomi och Therese. Vill bara säga: vilken förskräcklig bilparkeringsresa!!. Deras P-hus är som de larvigaste labyrinter jag stött på!! Nåja, Simme och Jeremia väntade på oss där och en trevlig kväll började. Vi fikade på ett bäst café och möttes av en minst sagt läskig och närgående man som nog egentligen kom för att sälja rosor men som pratade annat: "JAG SER... ett par klackskor, JAG SER ettparnätstrumpbyxor! Men det är egentligen inte det jag ser.... bla bla." Simme avsltuda fikastuden med att tappa ett glas med vatten, sen ett till och sen ett till! Hah.
I bilen hem blev det en högljud whitney houston singalong och därefter åkte vi och grillade mat i Sunnersta. Efter att Simme först lett oss in till dödsskuggans dal och påstått sig veta en perfekt grillplats, som aldrig verkade dyka upp. Kolsvart var det på stigen, fladdermöss flög över våra huvuden och det prasslade något förskräckligt i buskarna..
Nåja, trevligt i Sunnersta var det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback