Hej där!

Hej där!
Jag delar med mig av några glädjebringande saker från min egen liv här, det är ganska trevliga påhitt tycker jag ju.
  • Ta en franska eller limpa och bred smör, jordnötssmör och hallonsylt på. Heaven to me!
  • Köp fina tuschpennor och en målarbok som man hade som barn, slipp fantasilöshet och okreativitet. Någon annan har redan gjort en fin teckning för dig att färglägga. Ljuvligt tidsfördriv!
  • Köp ett friskis&svettiskort och känn gunget på jympan tillsammans med tanterna (som för övrigt är i mycket bättre konditions - och styrketillstånd än jag.)
  • Tappa bort ditt bankkort i hemmet någonstans så slipper du använda det för ett tag. Ni som inte är miljonärer förstår väl vilken bra sparmetod detta är.
  • För lite avkloppning under en stressig dag, andas en extra jättestor och lyssna på älskliga och himmelska ljud såsom; diskmaskin, nedladdat regnljud, en sax som klipperhår eller en katt som spinner.
  • Trots att du ej tror dig vara en elctro-indie-funk-musikmänniska öppna dina nya öron för en låt här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback