En Söndag, en måndag

Igår var jag på julkonserten på Livets Ord. Den är bra, det är klass på den. Jag hörde några som inte verkade vara från Livets Ord stå och prata efteråt. De sa att denna julkonsert förmodligen är bättre än om man skulle gå till självaste Globen. Vi utsåg för övrigt vårat eget favoritnummer och mitt är nog "Oh Helga Natt" med de tre systrarna Borgström.

Idag har jag jobbat. Åtta timmar stress med en kvarts rast. Vem orkar??

Just nu vill jag gå i dvala. Lägga mig i en dunge, under många stora stenar med trettio vita duntäcken och dunkel musik. Musik som "New Moon - Romantic Lullaby"-Albumet kanske... Och sen bara få sova några veckor, som en liten hundvalp.






Kommentarer
Postat av: Tessy

oohh myyy I miss you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback