Kafferep!

Igår när jag klev in för dörren möttes jag av doften av bullar, ljud av alldeles för många röster samtidigt och en känsla av kafferep helt enkelt. När jag kikade in i vardagsrummet satt ungefär 10 små gamla damer vid fikabordet och förde skrattfyllda konversationer. Jag anslöt mig till de så kallade tanterna och visst finns det nog inget trevligare än att bara vara med tjejer. Skratta, skvallra (alldeles för mycket) och fika tills man mår illa. Ja, ja... Lillasyster gjorde en mycken bra jobb med detta alltså. Bra Debora!



Kommentarer
Postat av: Julle

tjo! hörde talas om detta kafferep :) lät som trevligt! kul att du hitta den beckan, och nu vet jag din!

Postat av: Anonym

haha! Jag minns det lite för väl. tänkte sätta upp en bild på oss, iklädda de fina klänningarna.. men sedan såg jag mitt hår? vad tänkte man? galenskap :P



Mysigt det var i erat mysiga hus. får hända oftare!

2008-10-20 @ 23:24:58
URL: http://esterlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback