He was getting younger... all along...

Jaha ja, så har ännu en lång dag har nått sitt slut och för fjärde gången ser jag trailern om Benjamin Button. Märkligt att ingen gjort en film med den storyn tidigare och jag måste säga att han sannerligen är ett curious case... I alla fall så förväntar jag mig mycker från den, vilket jag kanske inte borde och vilket man aldrig borde göra vad det gäller filmer. Och när vi ändå talar om filmer kan jag likväl nämna att jag gjort ett inköp på två böcker; Parfymen och Chocolate (5kr på loppis) och ser fram emot att jämföra bok och film. 

Till sist skall det givetvis nämnas en låt och "dagens-visa-utnämning" går till Fleet Foxes - White Winter Hymnal. Den kan man lyssna på om man är glad och sömnig och det är jag ju nu också. Hih!


Kommentarer
Postat av: Noomi Franceen

Haha Yeah ! absolut, va kul att du skriver lite också girl !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback