Isn't He Lovely



Alltså se på honom, lyssna på honom. Mami! Han Är mysig, speciellt i början av klippet (hon är inte heller helt illa). Stevie rör sig liksom nästan alltid så härligt skönt när han uppträder för att inte tala om hans helt älskvärda tänder och läppar. Jag har sett det där klippet säkert 15gånger och varje gång sitter jag och ler för mig själv, man blir bara glad förstås. Mmm... han är en såndär människa man bara önskade att man kände, att man träffat, att man sett. Fy skam på oss för att vi inte gick på hans konsert! Det var uselt gjort, speciellt när vi visste om det sedan långt tillbaka och när han dessutom är bäst! Yes sir, han har kännts/känns/kommer kännas som en av mina bästa artister tror jag.

Om man vill lyssna på Stevie så man blir lite mer glad - ebony eyes, that girl
Om man vill lyssna på Stevie så man blir inte lika fullt så glad - joy inside my tears, overjoyed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback