Flyga Flygplan

                       

Vahetere nu igen, jo att... Det här är nog det bästa jag gjort i mitt liv faktiskt, eller det står högt på listan i varje fall. Och när jag känner mig ledsen brukar jag spana på mina bilder från detta, då kan man bli gladare. Hoppas du osså blir det (hah , som att :P). För såhär äre mine vänner:

"Life can show now mercy. It can tear your soul apart. It can make you feel like you've gone crazy..."
"Life can be strange, good and bad in so many ways. And in times you will find that things aren't always what they seem"

(P.S på sista bilden vill man krypa ut o lägga sig o sova middag. Luftigt och trevligt, eller så äre typ ingen luft alls faktiskt!)

Kommentarer
Postat av: tossa

ååh du är så cool som vill bli pilot :) fy vad mysiga bilder!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback