2 december

Igår var det 2december och då fyllde Debora år så då passar det ju bra att hylla henne lite.
Jag kan inte säga att hon alltid är omtyckt, för ibland vill man bara riva håret av henne men hon är alltid älskad. Av mig! För jag ser upp till henne trots att hon nästa är två år yngre, för hon är vis! Allt hon säger är genontänkt och hennes genomtänkta tankar är förståndiga och rättvisa på sitt sätt.
Så vitt jag vet känner jag inte en enda kille som är värd hennes uppriktigt varma hjärta...

      

Förlåt syster för jag inte uppfört mig bäst. Att jag ibland haft det jobbigt  är inte en ursäkt men kan dock vara en förklaring. Men du vet att jag tycker du är rolig och du vet hur löjligt roligt vi har. Love you Baby Boo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback