Just Lovely

Jag har en board på Pinterest som heter Just Lovely. Den gillar jag. Det behövs ingen förklaring eller orsak. Det är bara fina bilder. Fast dom behöver inte ens vara fina. Snarare inspirerande eller berörande på något sätt. Jag tänker på Gud när jag går igenom den. Han är lovely. Han inspirerar. Han berör. Han skapar. Jag tror till och med han är fyndig och rolig. Och han kanske vill att jag ska stanna upp idag och bara njuta av allt han gjort. Bara se på det goda. På min familj och mina barn. Ta vara på det. Vara tacksam. Ja, det tror jag faktiskt.
 
Här kommer ett urplock av just lovely...
 
 
All via Pinterest
 

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Härliga bilder!! Vi har en fantastisk Gud!!

2014-02-01 @ 19:54:23
Postat av: Natalie

Såå härliga bilder och så fint skrivet och så sant!!

2014-02-02 @ 20:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback