What a morning...

Jag undrar om det finns någon känsla lika härlig som när man avslutat ett tufft jobb eller en tung läxa.
Människan är tydligen skapad sådan att hon känner sig tillfredsställd av detta och känner sig välförtjänt av att sen få sysselsätta sig med roliga och kanske onödiga grejer. Jag är i det skedet nu. En tre sidor lång uppsats är precis klar och jag är nöjd dessutom. Tack käre gode bäste himmelske fader för det.

För övrigt kan jag säga att jag känner saknad till:
En fair lady i Sundsvall som jag nyligen fick ett gosigt brev ifrån.
En porslins-docka-vacker tjej i München som jag tack och lov ska besöka i november.
En soulmate i Göteborg som jag fick ett bästaste mail ifrån alldeles nyss.


Kommentarer
Postat av: Tessy

mmm, love you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback