21/6

Igår umgicks jag med alla dessa skönheter.

Maria och Madde som är kaffeladies på Waynes.
Andy som har blivit snyggare än någonsin och som sågat sönder sin brors sko i ilska.
Emelie som fyller år IDAG!
Erik som ville debatera hela kvällen.
Mike som valde helt fel maträtt och ville äta upp min.
Davva som tror att tillåtelse av dödshjälp så småning om kommer leda till receptfri självmords-spruta på apoteket.
Själv höll jag på att flippa ut när vi insåg att den tredje restaurangen vi kom till också hade stängt. Men jag var ändå nöjd med kvällen tillslut och med mitt örhänge som jag gjort själv!!!




Kommentarer
Postat av: Maria du vet...

HAHAHA... Inlägget skulle lika gärna kunna heta: Thorängen är inte fotogeniska! hahaha...



Varje gång jag ser dig är det som om allting stannar till!



Kram mig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback