Blodmånar

Om lite mindre än en månad infaller fenomenet blodmåne. Jag hade alrdig hört om detta förrän för några månader sen. Men nu när jag har fördjupat mig lite i det kan jag bara säga: wow! Hur kan man inte ta emot detta som ett tecken från Gud? Det är bättre att ni ser detta klipp från Nasa angående blodmånar och den så kallade tetrad som påbörjats.
 
 
 
 
 
 
Efter denna upptäckt som Nasa gjorde började en man vid Mark Blitz jämföra dessa datum med den bibliska kalendern och alla dessa fyra datum infaller på judiska högtider. Och om jag har förstått det rätt har dessa tetrader kommit oftare och oftare men efter denna gång infaller de inte på flera hundra år. Den sista blodmånen i tetraden råkar vara synlig över Jerusalem och är DESSUTOM en supermåne (gaaaahhh!!!)
 
Det finns jättemycket att läsa angående detta så läs för er själva och stå inte emot tanken på att detta är Gud. Säg inte att det är en slump eller att det är lätt att se tecken om man letar efter dem.
 
 
Avslutar med två bibelord.
 
And God said, Let there be lights in the firmament of the heaven to divide the day from the night; and let them be for signs, and for seasons, and for days, and years. – 1 Mos 1:14
 
The sun shall be turned to darkness, and the moon to blood, before the great and awesome day of the Lord comes. - Joel 2:31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback