Man kan ju alltid drömma

Igår fann jag några gamla frågekort från ett parfymspel jag och Debora brukade spela när vi var små flickor. Det är mysiga frågor och så ska man sammanställa sina svar för att se vilken karaktär man blev, typ jordgubbs- eller violflickan.

Just i dag skulle du helst:
1. bli en fé 2. åka till månen 3. bli vuxen

Du önskar dig ett träd där det växer:
1. böcker 2. kläder 3. karameller

Var skulle du helst vilja vara just nu:
1. i Paris 2. vid havet 3. hemma

I ditt fantasiland skulle det finnas:
1. gräddberg 2. mintfloder 3. mjölkhav

I ett magiskt skrin hoppas du helst att du hittar:
1. en gåspenna 2. en trollstav 3. ett halsband

I din dröm snöar det:
1. glass 2. jordnötssmör 3. hallon

I morse vaknade du:
1. ledsen 2. glad 3. förälskad

Med en tidsmaskin skulle du åka:
1. bakåt i tiden 2. till framtiden 3. till i övermorgon


Kommentarer
Postat av: mayen

Åh vad fint, jag blir helt salig över sånt här. Vad svarade du? Man blir ju så nyfiken.. själv så skulle jag helst bli en fé med ett träd där det växer böcker.. jag skulle helst vilja vara i Paris och i mitt fantasiland skulle det finnas mintfloder, jag skulle helst hitta ett halsband i ett magiskt skrin och i min dröm snöar det hallon, som vanligt så vaknade jag glad och jag skulle åka bakåt i tiden ( till 60-talet du vet...)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback