Dagboken 2011-01-03 Soligt väder och kallt ute. Min födelsedag

Käre dagbok!
Idag har jag levat i 22 år och jag har fått paket. Jag fick bland annat ett akvarellblock så att jag kan börja måla igen. Fast egentligen så gillar jag ju inte att måla, eller jo, när det blir bra förstås. Jag känner att målandet får vänta lite grann för nu ska jag i alla fall åka hem till min kompis. Hon heter Maria och hon är snäll tycker jag. Rebecka och Michael ska också dit. Det är fint att man har några vänner. För en sak har jag i alla fall lärt mig och det är att man inte kan ta någon för givet. Livet är skört och jag ska försöka bli bättre på att uppskatta alla som finns nära mig. Jag ska vara snäll. Because you're worth it (u too chocolatekanin)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback