Days that passed

Oj.
Kära miljontals läsare:
I helgen var jag och syster Therese i snögömda Dalarna hos moster med barn. Det var mysigt och Amos berättade bland annat att han svalt bror Jeremias nytappade tand. Trevligt!

På söndagskvällen fortsatte jag sen tåget till Stockholm och hälsade på en kär vän jag har som äger en mästerligt fin lägenhet (och en antik telefon som jag planerar att stjäla).

Igår strejkade internet för tredje dagen och väntekön i telefon till Telia beräknades till 50minuter. Vilket skämt.

Idag skall jag återigen få se två fagra damer vid namn Maria Vethe och Petra Ahlström. Då skall vi filmfantaster avgöra hur Han lyckats med Lewis Carolls underbara underlandsberättelse.


(Jag innan fototagningen: "Le då Amos, för Guds skull LE!")


Kommentarer
Postat av: JOHANNA

du är så snygg.

Postat av: robert

O Rolig!

2010-03-04 @ 10:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback